PneuSrovnávač k vyhledávání nejlepších pneumatik používá data z testů, EU štítků a uživatelských recenzí, které spojuje s cenami v eshopech.
Se zimními pneu je spoustu starostí a nutnost navštívit pneuservis ohledně přezutí na stávající disky, s vyvážením a nazouváním. Pokud si chcete ušetřit čas i peníze, je vhodné zakoupit již přezuté, vyvážené a nahuštěné kompletní zimní kola s pneu pro auto Volkswagen Touareg. Pokud by zrovna pro váš automobil komplet neměli, je možné zvlášť zakoupit plechové či alu disky a zimní pneumatiky.
Celoroční pneumatiky jsou uzpůsobené pro celoroční provoz, včetně suchých silnic i deště, ale ani na jedno období nejsou zaměřeny. Obecně jsou vyrobeny z tvrdších materiálů, což je špatné hlavně při nižších teplotách. Celoroční pneumatiky by se dali přirovnat k teniskám a zimní pneumatiky k pohorkám. V teniskách také můžete chodit v zimě, ale určitě to není tak příjemné ani bezpečné. Dále také není vhodné dát zimní pneumatiky pouze na jednu nápravu auta. Pokud dáte zimní pneu jen na hnací nápravu na autě s pohonem předních kol, budou mít přední kola mnohem větší přilnavost než zadní, což bude mít za následek velkou nestabilitu zadní nápravy – auto často pojede „bokem“. Podobná situace je pokud dáte zimní pneumatiky pouze na zadní kola na autech s hnanou zadní nápravou – zadní kola sice budou mít přilnavost, ale auto nebude na sněhu ovladatelné. Také není dobrý nápad mít zimní pneumatiky na autě po celý rok – bývají hlučnější a také se v teplém počasí mnohem více sjíždějí – to proto, že jsou z měkčích materiálů. Víme, není moc příjemné měnit pneumatiky v pneuservisu 2xročně, ale i to lze vyřešit nákupem extra sady kol na zimní pneumatiky. Pokud vám tedy někdo bude říkat, že zimní gumy jsou zbytečné, nevěřte mu - tato investice vás může zachránit od mnohonásobně vyšších nákladů, než jsou ty na zimní obutí.
Volkswagen Touareg slaví deset let od zahájení výroby. Po celém světě se jich prodalo více než 700.000.]]>Celý článek ->
VW a Porsche testují modernizovaná SUV. Aktuální modely jsou ve výrobě od roku 2010, po čtyřech letech je proto čeká omlazení.]]>Celý článek ->
Rozkročenou autoritu SUV z dílen německých tunerů doplňuje 410 k a 930 Nm pod kapotou. Se stovkou za 5,4 s a 269 km/h vyděsí nejedno Porsche Cayenne.Další články k tématu:Léčivý Volkswagen aneb jak se ze Škody stal klenotVolkswagen Scirocco – legenda minulostiMAN i Scania se spojí pod VolkswagenemFord vydělá na jednom autě více než Volkswagen Elektrický Volkswagen NILS: auto pro jednohoSuzuki chce ukončit alianci s VolkswagenemVolkswagen Up! se vozí Boeingem 747 ]]>Celý článek ->