PneuSrovnávač k vyhledávání nejlepších pneumatik používá data z testů, EU štítků a uživatelských recenzí, které spojuje s cenami v eshopech.
Celoroční pneumatiky jsou uzpůsobené pro celoroční provoz, včetně suchých silnic i deště, ale ani na jedno období nejsou zaměřeny. Obecně jsou vyrobeny z tvrdších materiálů než zimní, avšak z měkčích než letní, což je špatné hlavně při nižších teplotách. Z toho vyplývá, že záměna letních a celoročních pneumatik není zas tak úplně špatná, avšak místo zimních opravdu nedoporučujeme.
Dále také není vhodné jezdit na zimních pneumatik v létě, vzhledem k již avizovaným horším vlastnostem zimních pneumatik za deště a při vyšších teplotách. Letní pneumatiky jsou se svou tvrdší směsí v tomto nezastupitelné a jízda na zimních pneumatikách v létě může být občas i nebezpečná vzhledem k delší brzdné dráze.
Také není dobrý nápad mít zimní pneumatiky na autě po celý rok – bývají hlučnější a také se v teplém počasí mnohem více sjíždějí – to proto, že jsou z měkčích materiálů. Víme, není moc příjemné měnit pneumatiky v pneuservisu 2xročně, ale i to lze vyřešit nákupem extra sady kol na letní pneumatiky. Pokud vám tedy někdo bude říkat, že letní gumy jsou zbytečné, nevěřte mu - tato investice vás může zachránit od mnohonásobně vyšších nákladů, než jsou ty na letní obutí.
S letními pneu je spoustu starostí a nutnost navštívit pneuservis ohledně přezutí na stávající disky, s vyvážením a nazouváním. Pokud si chcete ušetřit čas i peníze, je vhodné zakoupit již přezuté, vyvážené a nahuštěné kompletní letní kola s pneu pro auto Ford FOCUS . Pokud by zrovna pro váš automobil komplet neměli, je možné zvlášť zakoupit plechové či alu disky a letní pneumatiky.
Na této stránce jsme pro vás shromáždili rozměry pneu pro váš vůz a vybrali ty pneumatiky, které doporučujeme - ne však podle našeho názoru, ale podle názorů nezávislých odborníků, například autoklubu ADAC. Zeleně jsou podbarveny základní rozměry pneumatik, které mají auta vašeho typu již od výroby a modře ty rozměry, které lze na auto alternativně namontovat. 95% lidí si tedy vybere ze základních rozměrů. Samozřejmě máme i zimní pneumatiky.
Samozřejmě, pneumatiky jsou extrémně důležité, ale vzhled vašeho vozu nijak nevylepší. Pokud chcete vašemu vozu dodat luxusnější vzhled, co třeba zkusit vybrat na vás vůz Ford FOCUS homologovaná alu kola? Hliníkové disky dodají vašemu vozu nový svěží look a navíc jej odliší od ostatních aut značky Ford. Navíc jsou všechny schválené a určené k provozu v ČR!
Barum vyvinul novou pneumatiku, která má asymetrický dezén a je vhodná i pro vozy značky Ford v rozměru 175/70 R14 - jedná se o úspornou a přitom velmi výkonou pneumatiku.Více o Barum Bravuris 3 ->
Ford Focus ST je se svými 250 koňmi králem kompaktních kombíků. Škoda Octavia RS mu ale nic nedaruje. Tentokrát jsme měřili centimetry a litry, ale i setiny sekund na závodním okruhu.]]>Celý článek ->
To není přerostlá hračka! To je jeden z prototypů Fordu pro letošní veletrh SEMA… Celý článek ->
Ford Focus Electric se v Americe prodává již více než dva roky a nyní útočí na Evropu. První kilometry za volantem jsme absolvovali v Belgii.]]>Celý článek ->
Fod zvolil velmi netradiční způsob prezentace jedné šikovné vychytávky modelu Focus. Posloužili tělnatí japonští sportovci a skrytá kamera.]]>Celý článek ->
Ford Focus s motorem 1.0 EcoBoost je držitelem cenného rekordu. Na jednu nádrž dokázal ujet víc jak 1.600 kilometrů!]]>Celý článek ->
Vstup koncernu Ford mezi výrobce elektromobilů začínají doprovázet potíže, s nimiž se potýkají severoameričtí majitelé Focusů Electric.]]>Celý článek ->
Benziny se s přeplňováním a přímým vstřikováním postupně stávají silnějšími a úspornějšími. Rozumný downsizing je pro kompakty ideální. Který ale zvolit - Ford Focus se čtyřválcem EcoBoost, Opel Astra s novou jednotkou SIDI, nebo BMW 1?]]>Celý článek ->
Ford Focus je i letos nejprodávanějším autem světa. V prvním čtvrtletí jich bylo zaregistrováno více než 288.724.]]>Celý článek ->
Třetí generací Focusu se Ford opět trefil do černého. Ze všech nových automobilů se prodává nejlépe a poptávka neustává.]]>Celý článek ->
Není v nižší střední třídě úplně obvyklé, aby měl benzinový motor emse oxidu uhličitého pod hranicí 100 g/km. Fordu se to ovšem podařilo a to opět prostřednictvím důvěrně známého litrového tříválce.]]>Celý článek ->